maandag 5 september 2011

Gefeliciteerd Anja!!!

Vandaag is ze jarig, mijn RR mini-notebookmaatje Anja. Nu hoort ze ook bij de club van 40ers en ik vind dat het daar goed toeven is.
Natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt en als het goed is, heeft ze die inmiddels, dus ik kan hem hier nu ook wel laten zien


En nog een detail van de bloem.

Ik heb een chipboardbloem geinkt met een lichtblauwe kleur (wat je nauwelijks nog kunt zien LOL) daarover 3 lagen Utee en in de hete Utee een stempel gedrukt. Daarna een klein bloemetje bewerkt met glitterlijm en een strassteentje en een roze leerlintje vastgezet met een pin. Ik ben er wel blij mee en ik hoop Anja ook.


5 opmerkingen:

Linda! zei

Mooie kaart !! En leuk gemaakt, die bloem!

Joanna zei

Leuke kaart en die bloem vind ik helemaal super!

Anja zei

Hoi hoi,

Ik vind hem heel erg mooi.Nogmaals bedankt!Hij staat bij mij op dekast tussen de andere kaarten.

Lieve gr Xxx

Brad zei

Very lovely and happy Birthday to the birthday girl :)
Brad

Boukje zei

Leuke kaart!
Je vroeg naar de schaapjesstempel op mijn blog, die heb ik zelfgemaakt, een paar berichtjes naar onderen staat een tutorial hiervan!
Groetjes Boukje.