maandag 5 december 2011

Decemberzegel / Decemberstamps

Jawel, ze zijn er weer de decemberzegels van postnl inclusief de thuisagenda. Vorig jaar heb ik genoten van PIP en dit jaar is FLOW aan de beurt. Ik ben er weer helemaal blij mee en heb ook maar direct een abo van 3 maand op FLOW genomen want dat wilde ik eigenlijk al heel lang. De agenda is inmiddels ook al in gebruik genomen want er staan al weer wat dingen gepland voor begin volgend jaar. Ik vind het  heerlijk om die eerste afspraak neer te schrijven (net als het eerste woord op een maagdelijk eerste blad van een schrift of een dagboek)


Every in December our postal services come up with a special stamp the Decemberstamp in combination with an appointment planner. This year the stamps and the planner are designed by the creative magazine Flow I love this magazine and am very pleased it was their turn this year to come up with something. The planner is already in use as we've already got some appointments planned at the beginning of 2012. I love putting down the first word in a virgin planner (or diary or writingbook for that matter)

4 opmerkingen:

Pink Princess zei

De zegels zelf zijn ook weer mooi. Vind ze ieder jaar mooier worden eigenlijk. Ik heb maar een velletje gekocht, heb niet veel kaarten te verzenden :)

Groetjes van Marian

Sannah zei

Ja, ik kan daar ook echt voor gaan zitten, voor het in gebruik nemen van dat soort dingen.

Leuk dat je echte kaarten stuurt, ik merk dat er steeds meer wensen per mail komen. Hier in Spanje is men sowieso al niet van de kaarten (niet met kerst, maar ook niet met geboorte of overlijden of hoe dan ook).

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Brigitta,

Mooie zegels zijn het inderdaad. Een mooi gebaar en als het je plezier geeft is het al dubbel en dwars de moeite waard.
Een hele fijne week toegewenst en liefs,

Mariette

Brad zei

More festive beauty from your hands.
Wonderful:)
Brad