dinsdag 17 januari 2012

Vogelhuisje / Birdhouse

Een tijdje geleden heb ik dit vogelhuisje van de a c tion gepimpt. Alle materialen had ik op voorraad liggen en zo komen de restjes ook nog eens op.
A little while ago I altered this little wooden birdhouse. I have loads of "old" paper I can use for this kind of project as well as the other items I used.

Op 7 februari organiseren we op mijn vrijwilligerswerk een knutselochtend zo als het nu lijkt, laten we dames hierop los.
On 7. Februari we'll be organzing a creative morning at my voluntaryjob. I think we'll let the ladies have a go at this.

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Als ik een vogeltje was, dan wist ik het wel :)! Super leuk gemaakt hoor!

Lieve groet, Ingrid

Marti zei

Birdhouse is so sweet. Good job.

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Brigitta,

Een mooi en dekoratief vogelhuisje. Té mooi om echt in te zetten, het zij onder een afdakje. Het zou zonde zijn als het snel verweert in regen en zon.

Liefs,

Mariette

Elly's kleine idylle zei

Hij is werkelijk prachtig geworden en wat zijn het lieve kleurtjes....Echt een snoepje om te zien.
lieve groet...ELLY.

It's me zei

Wat leuk !! waar???....liefs Ria...xxx...

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi Britta,
Leuk dat je mijn blog hebt bezocht, nu kom ik even bij jou neuzen. Leuk dat we aan elkaar zijn gekoppeld. Maak je geen zorgen ik zal geen Magnoliaatje gebruiken hoor.
Wat een leuk vogelhuisje heb je gemaakt, erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Brad zei

Brigitta, that's a lovely little birdhouse.
Brad

liszha zei

Ooooooohhhhhhh, wat mooi! Zullen de dames echt wel geweldig vinden!!!
Ik heb er hele ladingen van in de schuur liggen, ooit eens eentje met kerst gemaakt en telkens denk ik er aan dat ik er weer eens wat mee moet als ik ze bij iemand zie. Die van jou is echt een plaatje!
Waar zouden we zijn zonder. De A.C. Tijon?