maandag 26 maart 2012

Twijfels / Doubts

Normaal gesproken zou ik hier nu het lijstje blessings neerzetten maar het afgelopen weekend ben ik gaan twijfelen of ik nog wel door moet gaan met mijn blog. Mijn volgers aantal stagneert al heel lang rond de 65 en er is maar een klein aantal volgers dat af een toe een berichtje achterlaat.
Is mijn blog nog wel interessant genoeg? Moet ik ander dingen zoeken om over te schrijven of kan ik maar beter de boel sluiten en voor mezelf gaan schrijven?
Ik weet het niet hoor. Het bloggen heeft mee een aantal bijzondere (virtuele)vriendschappen opgeleverd maar op dit moment vraag ik me af of ik wel een bijdrage lever waar mensen iets aan hebben.

Normally I would have posted the blessings here today. But ever since this weekend I'm having doubts about my blog. My followers statistic has been pretty stable around 65 and there are only very few people who leave a comment.
Is my blog still interesting? Should I change the subjects,  or should I just close shop and write solely for myself? I met some great people through blogging but at this moment I'm not sure at all if I'm acutally contributing something worthwhile.

7 opmerkingen:

It's me zei

Wat is dat nou???...ik vraag me dat ook iedere keer weer af......maar gewoon doen wat jij wilt...dat is het belangrijkste..en je hebt meestal nog heel veel stille volgers hoor.....en niet iedereen laat een berichtje achter....zolang jij er nog lol in hebt ga je gewoon door..ik lees je altijd met plezier.......fijne week liefs van mij.,...xxx...

Mariska zei

Dat is bij mij ook zo. Het volgers aantal blijft gelijk en er zijn maar weinig mensen die een berichtje achterlaten. Het maakt dat ik ook minden enthousiast wordt om te schrijven maar ik weet dat er ook anonieme lezers zijn.....

Bonjade zei

Doen wat voor jou het beste voelt.
Maar er zullen idd veel anonieme volgers zijn........en zolang jij er plezier in hebt.....heerlijk doorgaan.

Vind het altijd gezellig iets van je te horen/lezen.

Liefs

Anoniem zei

Het is altijd fijn om jouw berichten te lezen, ook al laat ik niet vaak een reactie achter. Zelf kijk ik voor het 'succes' van mijn blog altijd bij de statistieken. Doe jij dat dan niet? Lezers openen jouw berichten niet voor niets, ze zijn blij met jouw bijdragen.
Dan zijn er nog de lezers die jouw hele website openen, maar niet de aparte berichten. Die mis je in de statistieken. Dat dit er best veel zijn zie ik aan de foto's die ik plaats en die ook op mijn picasa staan, inclusief aantal keer bekeken. Daar zie ik 3 a 4 keer zoveel kijkers als lezers.
Iedereen heeft het zo druk tegenwoordig. Reken maar niet teveel op reacties. De meeste lezers genieten in stilte!

Jacquelien zei

Ach joh, ik heb maar 27 volgers en ik ga ook stug door. Maar misschien verwacht ik er iets anders van en ligt daar het verschil. Ik vind het ook superleuk om van anderen te lezen wat ze mee maken of gemaakt hebben en wat ze van mijn creaties vinden maar bij mij gaat het ook niet hard.
Ik vind het iig erg leuk om te lezen wat iedereen zoal bezig houd dus wat mij betreft: Niet stoppen ;-) maar die keuze is natuurlijk aan jou, het moet wel leuk blijven voor jezelf.

Dikke kus Jacquelien

bommelmien zei

Hallo,
Vandaag heb ik voor het eerst jouw weblog gevonden en val meteen in de twijfels... Je schrijft toch voor je zelf?? en dat anderen daar van meegenieten is mooi meegenomen. Het aantal volgers is voor mij niet echt belangrijk.
Op zich is het heel goed dat je bij jezelf te rade gaat en door deze blog te plaatsen wil je ook graag weten wat een ander er van vindt..De woorden die je bij jou na moet typen als je een reactie wilt geven werken ook belemmerend.
Ik ga je volgen.. en worstel me wel door de woord verificatie heen.
Een fijne dag toegewenst door Willemien út Fryslân.

Sandra1968 zei

Gewoon doorgaan hoor :-)
En ik zou inderdaad de woord verificatie uitzetten, want die woorden zijn vaak zo moeilijk te ontcijferen, dat zodoende mij de moed wel eens ontbreekt om te reageren.
Liefs, Sandra