dinsdag 26 april 2011

Brocante Tour

Afgelopen zaterdag ben ik met 3 andere dames (waaronder Gea) Op Brocante Tour geweest. We zijn begonnen bij Sientjes Dochter in Hellum, onvoorstelbaar hoeveel mooie dingetjes daar te vinden zijn, ik kon dit dus absoluut niet weerstaan
een mooi kanten kleedje en een mosterdsetje met superschattige kleine lepeltjes

Daarna gingen we naar naar de moeder van Sanne van Servies en Brocante, zij verkoopt brocante onder de naam Nuzzelspul. Wat ik nog veel mooier vond dan haar brocante was haar huis en ze waren zo vriendelijk dat we mochten rondkijken en foto's maken. Zo zou ik het hier in huis ook wel willen hebben.


Daarna gingen we door naar De Tuinkamer van Karin, die daar een heerlijke lunch voor ons had voorbereid
deze foto is door Karin gemaakt en heb ik geleend van Gea

Bij Karin vond ik een mooi puddingschaaltje

en heb ik eindelijk mijn eerste Jeanne d'Arc gekocht

Daarna naar de De Daameskamer waar ik een schaaltje vond

Maar het mooiste (althans voor mij) het ik tot het laatst bewaard. Ik ben al tijden op zoek naar een Mariabeeld. Een Mariabeeld is heel persoonlijk, ze moet je aanspreken, ik heb -tig Mariabeelden gezien, maar tot nu toe sprak er niet een tot mij tot ik deze zag bij Hebbeding Brocante
Ik ben helemaal gelukkig met haar.

Het was een hele gezellige dag, met heerlijk weer, hele vriendelijke dames in de brocantewinkeltjes en hele gezellige reisgenotes. Dames bedankt voor een hele gezellige zaterdag en ik verheug me op de volgende keer!!!


6 opmerkingen:

Pink Princess zei

Joh wat een mooie tour is dat geweest (zei ze jaloers hihi)en mooie spullen ook ;) Sientjes Dochter heeft hier eens op de Molendag gestaan...zulke lieve spullen daar ♥ Heb er toen iets gekocht en toen ik later op haar site keek......waaaaa veel roze hihi.

Volgende keer een route door mijn omgeving (Drenthe)??

Liefs van Marian

Facts and Fairytales zei

Daar gaan we een datum voor prikken hoor Marian!!

It's me zei

Wat leuk !! ik las het al bij Gea.....leuke dingen heb je gekocht...en ja de jdl is superrrr....wij verkopen hem in de winkel ook......liefs fijne avond Ria....xxx....

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Brigitta,

Bedankt voor je bezoek en commentaar! Ja, we zijn héél happy hier op ons stekkie. Best veel omhanden maar tòch. Het hoeft ook niet allemaal zó perfekt te zijn... kan niet gezien onze gezondheidstoestand maar we voelen ons goed.
Zeg, jullie hadden zo wel een héél gezellige en speciale dag samen. Je Mariabeeldje is inderdaad heel mooi, lieflijk! Wij brachten zoiets mee uit Kevelaer, een bedevaartsplaats in Duitsland waar ze snijwerk van hout uit Süd Tirol (Italië) hebben. Telkens als we in de omgeving van Bremen gewerkt hadden als consultant, brachten we zoiets mee terug als mooi aandenken. Voor onszelf hoeven we nooit zoveel maar dit is mooi, het spreekt je aan en ik heb ook veel engeltjes... Toch een kleine hemel op aarde creëeren zo met mooie dingen waar je blij van word.

Liefs,

Mariette

Sandra1968 zei

Zo te zien en te lezen was het een zeer geslaagde dag :-)
Groetjes, Sandra

Marieke Reintjes zei

Hé, ik ben hier nieuw bij je, leuke tour heb je gemaakt, ben ook bij de tuinkamer geweest, erg gezellig...ik ga je volgen hoor!!
Groetjes Marieke