donderdag 21 april 2011

Heerlijk toch???

Is het niet heerlijk dat we momenteel elke dag opstaan met een stralende zon? Dat we de hele dag buiten kunnen zijn? Ik geniet in ieder geval met volle teugen. 's Ochtends als de zon nog niet op het terras schijnt, vermaak ik me wat achter de pc en doe wat dingetjes in huis, maar zodra rond koffietijd de picknicktafel in het zonnetje staat, ga ik naar buiten. Een goed boek mee, of mijn borduurwerk en lekker buiten bezig zijn. Van mij mag het zo tot oktober blijven, veel warmer hoeft het ook niet te worden overdag, maar de avonden mogen nog wel wat langer warm zijn. Heerlijk bbq-en met familie en vrienden, lange avonden genieten. Ik geniet volop!!

5 opmerkingen:

Pink Princess zei

IK zeg altijd: zo tot de kerst en dan warmer hihi. Mag voor mij heeeeel warm worden hoor, ben immers een zomermens :) Maar dit is idd al genieten, na de post omkleden, boek en koffie mee en hup de zon in...heerlijk♥

Home and Lifestyle zei

Hier kan ik ook enorm van genieten hoor...mijn Paasweekend is al begonnen, heerlijk! En als dit tot ver in oktober duurt, ben ik een heel tevreden mens!

Lieve groet, Ingrid

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Brigitta,

Ja, het is bij jullie wel uitzonderlijk móói weer. Geniet er elke minuut van en hopelijk blijft het nog gedurende Pasen ook. Zou zó mooi zijn om voor járen fantastische herinneringen te hebben.

Liefs,

Mariette

L. zei

Het lijkt wel zomer he? Heerlijk hoor. Zoals je ziet heb ik je nieuwe webstek gevonden!

xx,
Lilian

It's me zei

Het is heerlijk.......enne ik zit nu nog steeds buiten hoor....lekker is het nog.....geniet maar lekker heerlijke paasdagen...liefs van mij...xxx..