woensdag 20 april 2011

Welkom

Hier is hij dan, mijn "nieuwe" blog. Eigenlijk is hij niet echt nieuw; hij houdt dezelfde naam, ziet er een beetje anders uit, alleen nog maar Nederlandstalig (wel met de fantastische googletranslater LOL) en is hopelijk een beetje overzichtelijker door de verschillende tabjes. Ik weet trouwens nog niet helemaal hoe dat werkt maar daar kom ik gauw genoeg achter, ik hoop maar dat de juiste berichtjes onder het juiste tabje komen. Mijn emailadres is ook veranderd, niet meer mijn eigen naam maar gewoon een account voor Facts and Fairytales.

Ik hoop dat jullie hier met net zoveel plezier volgen en berichtjes achter laten.

4 opmerkingen:

Pink Princess zei

HEE hoi, leuk. En je tabs zien er goed uit :) Google...ja geweldige translater hihihi

Pink Princess zei

En ja, tuurlijk meteen je eerste volger geworden :)

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Brigitta,

Ja, hoor ik ben er weer! Trouwe volgeling...
Zeg, je mag mijn gedicht gerust lenen hoor, als je maar vermeld waarvan. Lief dat je het eerst vraagt! Dus het spreekt je ook zo aan... Ja, ja we learn the hard way!

Heel veel liefs en hopelijk is alles goed met je. In elk eval is dit een pracht blog.

It's me zei

Hoi hoi...tuurlijk gaan we je hier ook volgen.......mooi je blog !! liefs Ria...xxx...