dinsdag 23 augustus 2011

Spijt

Mijn lieve schoonzusje is al heel lang op zoek naar een etagère van glas van 3 lagen, en die blijken moeilijk te vinden. Of ze zijn stinkend duur, of ze hebben maar 2 lagen. Al meerdere jaren kijk ik rond naar een geschikt exemplaar voor haar verjaardag of voor de kerst, maar tot nu toe zonder succes. En toen zag ik hier in de opruiming deze etagère
Dit was wat ze zocht, ik wist het zeker, ze houdt van geslepen glas, ik was er alleen niet zeker van of ze de 3 verschillende glastinten mooi zou vinden. Maar als ze hem echt niet mooi zou vinden, ging hij weer met mij meer naar huis, want toen ik die etagère in levende lijve zag (nou ja, levend) was ik verkocht en had ik al spijt dat ik er niet direct 2 had gekocht.

Schoonzusje vind hem schitterend, ik heb niet gewacht tot haar verjaardag of tot de kerst, mijn broer en zij hebben ons zoveel geholpen met de verhuizing dat ik vond dat ze het gewoon nu kon krijgen. En ik hou me in en bestel er niet nog 1, ik geniet gewoon als ik bij haar ben.

7 opmerkingen:

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Brigitta,

Dus niet ècht spijt maar eerder veel voldoening is het!
Liefs,

Mariette

Anja zei

Zo zo die is idd erg mooi!!
En leuk dat ze er zo blij mee is.

Lieve groet

Home and Lifestyle zei

Geen wonder dat je schoonzus hier zo blij mee is, eindelijk is de zoekactie geslaagd!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Hij is heel mooi !!...en ach jij loopt ooit nog wel tegen een andere mooie aan....liefs van mij...xxx..

L. zei

Wat een prachtige etagere!

x,
Lilian

G-STYLE zei

Hallo Brigitta,

wat leuk dat je je schoonzus daar zo blij mee hebt gemaakt en wil je er echt eentje dan weet je waar die te vinden is he....

Ben net thuis van m'n werk en helemaal nat geregend, zit nu heerlijk in joggingbroek en vest op de bank , laptopje erbij.... Erwin haalt een patatje en vanavond lekker ontspannen lezen , ben in een hele mooie serie bezig .

tot de volgende keer , groetjes Gea

Elizabeth zei

Ik kan me indenken dat je meteen verliefd was op deze etagère ...
Je komt er vast nog wel eens tegen voor jezelf en dan is het nogmaals genieten!