dinsdag 11 oktober 2011

Agenda 2012 / Planner 2012

Elke jaar is het weer een speurtocht naar DE agenda. Eén voor in de tas en één voor op tafel. Vorig jaar had ik de gratis TNT agenda van PIP in de tas en de Flow op tafel. Vorige week ben ik eens gaan neuzen en deze zit nu in mijn tas. Ik ben gek op de spulletjes van PiP en deze kleuren spreken mij enorm aan. Ik vind hem echt schitterend en verheug me er nu al op om m'n afspraken erin op te schrijven. De eerste 2 (ziekenhuis en tandarts, bleh) staan al genoteerd.

I love to hunt for my new yearplanner, we're spoiled for choice but this time I choose the planner from PiP Studio I love the vibrant colours and the beautiful images in it and I can't wait to fill it with appointments, the first two entries are hospital and dentist, hurray (not)

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, dit is zeker een mooie agenda..
Doe je ook nog wat leuks met je oude agenda's?

Groet, Elizabeth

Sandra1968 zei

Wat een leuke en vrolijke agenda!
Groetjes, Sandra

Anja zei

die is echt gaaf he!

methartzielvansil zei

I LOVE pip-mooie agenda. Mijn man heeft mijn Pip-theepot stuk gemaakt.
Dat wordt dus een nieuwe-ik hou alleen van rood/rose pip. Oh, dan kan ik mooi los in jouw RRN. Lieve groet met hart&ziel van Sil.