woensdag 19 oktober 2011

Symphonica in Rosso

Afgelopen zaterdag ben ik naar het Symphonica in Rosso concert met Nick en Simon geweest. Ik ben geen die-hard fan, ik geloof niet eens dat je mij een fan noemen kunt maar ik vind hun muziek wel leuk en ik vind dat ze goed kunnen zingen. Mijn schoonzusje is wel fan en zij had kaarten geregeld voor haar en mijn broertje, voor WJ en mij en voor haar zus en zwager. Het was een gezellige bedoening met z'n zevenen in de auto van Alwin. De heren hadden helemaal niets met Nick en Simon maar alledrie waren ze enorm onder de indruk van het concert. Er waren gastoptreden van  Acda & De Munnik, Pearl Josefszoon en de 3J's. De lichtshow was verpletterend en de muziek fantastisch. Ik, nee wij hebben een fantastische avond gehad.
Last saturday we went to Symphonica in Rosso 2011, this year it was hosted by Dutch duo Nick & Simon. In previous years it was hosted bij Marco Borsato (Dutch singer)2006, Paul de Leeuw (Dutch Singer/Entertainer) 2007, Lionel Richie 2008, Diana Ross 2009 and Sting in 2010.
I'm not really a fan of Nick & Simon althoug I like their music and recognize their talent but my SIL is and she'd organized tickets for her and my brother, WJ and me and her sister en BIL. The guys only came along to please us, but had to admit that it was a fantastisc evening and a very impressive show. All in all, we had a great night.

10 opmerkingen:

methartzielvansil zei

Fijn dat je hebt genoten-ik vind het iets te zoet. Dan snap je wel dat Kane meer MIJN ding is! Lieve groet met hart&ziel door Sil.

Brad zei

Brigitta,
It sounds like a great night on the town !
Brad :)

Anoniem zei

Het is hier elk jaar een groot feest met Symphonica in Rosso. Niet dat wij er heen gaan, maar we zien al die fans wel door de stad lopen. Ze zijn herkenbaar aan hun kleding, minstens 1 rood kledingstuk. En ze hebben altijd veel plezier.

It's me zei

Wat leuk !! en toch goed dat je bent gegaan volgens mij heb je genoten....enne acda en de munnik wauww...liefs van mij...xxx...

Hallo Peetje zei

Ik had er graag heen willen gaan, gewoon al om het spektakel mee te maken. kan me goed voorstellen dat je genoten hebt. Ook al ben je geen fan. Misshien volgend jaar. Ik vind het wel leuker als ze er een nederlandse hoofd artiest voor kiezen, dan is het meer van ons.

Linda! zei

Was super! Ik ben op vrijdagavond geweest... Ben ook niet echt fan, maar de show was echt leuk!
Heb er ook van genoten...

Anoniem zei

Ooo leuk, ja ik vind hun muziek dan ook top. Ook dat programma waar ze aan meededen om beroemd te worden in de USA daar was ik fan van...

Mooie muziek groetjes Pieternel

Sandra1968 zei

Dit klinkt als een zeer geslaagde avond. Fijn dat je het zo leuk vond :-)
Groetjes, Sandra

By Aline zei

Mijn buurvrouw was er ook heen met een vriendin, zij was s'middags en daardoor redelijk op tijd terug in Den Helder, ze heeft erg genoten,. maar ze is dan ook wel een fan...

Jacquelien zei

Wauw wat gaaf dat je heen bent geweest! Ik wilde ook graag heen maar toch op het laatste moment door de omstandigheden niet gegaan. Ik geloof graag dat het geweldig was!
Ik ben er volgend weekend ook bij, heb er zin in. Kunnen we ook weer even gezellig kletsen EEN HEEL WEEKEND hahah!

Groetjes!