woensdag 5 oktober 2011

Plak en Schrijf / Glue and Write

Via deze site doe ik mee aan de plak en schrijf tiendaagse. Tien dagen lang maak je binnen 10 -15 minuten een collage met tekst. Voor mij is dit een oefening in minder kritisch te zijn op mijn werk. Ik geef mezelf 5 minuten om plaatjes te vinden en dan de rest van de tijd voor de collage en tekst. Dit is mijn eerste uitwerking


Over on this site I joined a 10-day Glue and Write challenge. For 10 days we have to produce a collage with text within 10 - 15 minutes. It's an excercise to create without constantly critizising yoursefl, or at least that's how I feel it. Tomorrow another go

6 opmerkingen:

Dagboekdingen zei

En dat is een uitdaging binnen een uitdaging! Mooie herfstsfeer heb je gemaakt.

Anja zei

Zo dit is echt heel erg leuk.
Ga ook even kijken.En dan na het weekend eens even rondneuzen op het blog.
Dit is echt inspiratie opdoen.

Gr Anja

methartzielvansil zei

Heel gaaf en ook zeker een goede oefening-meestal zijn de eerste acties het beste en wordt er veel tijd weggegooid met nadenken en veranderen. En te kritisch zijn-succes. xxx Sil

Brendaxx zei

WAt een leuke uitdaging! Je eerste collage ziet er mooi &smakelijk uit:)Succes met de rest!

By Aline zei

Zo dat is een geslaagde eerste dag... vind hem heel erg leuk...

merula zei

o wat grappig! Ik ga ook eens even kijken op die site!
Veel plezier met collageren(?)