maandag 31 oktober 2011

HAPPY BIRTHDAY JENNIFER!!!

22 Jaar geleden werd deze jonge vrouw geboren
En ze heeft die 22 jaar tot een feest gemaakt, ik ben ongelooflijk trots op haar, op hoe ze in het leven staat. Ze is lief, betrokken, intelligent, ambitieus en heel erg sterk. Lieverd, bedankt voor deze 22 jaar en ik verheug me op de jaren die nog komen gaan.

22 Years ago, I gave birth to this youn woman and she has made those 22 years very joyful. I'm incredibly proud of her. She's sweet, caring, intelligent, ambitious and very strong. Sweetheart, thank you so much for these past 22 years, I'm looking forward for all the years yet to come.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

aaaa, zo lief.

Geniet van haar..

Trots groetjes Pieternel

Anja zei

Zo van harte met je (kleine) grootte meid.Wat gaat de tijd snel dan he?
Een fijne dag voor jullie allemaal.

Groetjes Anja

methartzielvansil zei

Mooie woorden van een lieve moeder voor een prachtige dochter-nog vele jaren samen toegewenst-xxx-Sil.

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd!

nelleke zei

Van Harte,

Mooie leeftijd,mijn dochter is 23jaar.
En mijn zus heet ook Jennifer, ik vind het een mooie naam.

lieve groetjes

It's me zei

Gefelicicteerd !!!...liefs van mij...xxx..

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Brigitta,

Gefeliciteerd! Wij woonden en werkten toen nog in Italië toen Jennifer geboren is. Grappig idee...

Liefs,

Mariette

Brad zei

Happy birthday Jennifer !

All the best to you & family always,
Brad

By Aline zei

Als nog gefeliciteerd...