woensdag 12 oktober 2011

Irischeque / Giftvoucher

Hij brandde al sinds m'n verjaardag in augustus in m'n tas, de Irischeque die ik van m'n broer had gekregen. Helaas voor mij namen de winkeltjes waarin ik graag geen Irischeque aan en had ik al zo half besloten om of naar de V&D of naar Life & Garden te gaan en toen viel maandag het krantje van Blokker op de mat en daar heb ik gisteren dit dienblad met kaarsen gehaald, de andere spulletjes had ik nog liggen. (nou nog bedenken wat ik met m'n boekenbon ga doen)
For my birthday in August my brother gave me a gifttoken. Unfortunately I couldn't cash it in my favourite shops and I was really wonderen where to go and what to get when a brochure of one of the shops in town came with the mail. In it I saw this beautiful tray with candles. Luckily I have enough other items to go with them. All I have to do now, is figure out which book I'm gonna buy with my booktoken.

6 opmerkingen:

By Aline zei

Zo dat ziet er sfeervol uit voor de komende donkere dagen... mooi hoor...

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit... Daar kan je wel een boek bij lezen!

Sandra1968 zei

Wauw, dat ziet er super gezellig uit. Binnenkort maar eens een afspraak maken om dat in het echt te bewonderen :-)
Groetjes, Sandra

nelleke zei

Gelijk heb je....zòn dienblad met kaarsen is een heel mooie aanwinst in deze tijd! Heel mooi!

groetjesss

It's me zei

Wat leuk !!.....fijne dag morgen...liefs van mij...xxx..

Brad zei

Brigitta,
Your candles are gorgeous and so romantic looking.
Brad