maandag 10 oktober 2011

Herfts / Autumn

Ik kijk naar buiten en zie dikke druppen op het raam vallen en dat niet alleen, het waait ook nog. De verwarming is omhoog gezet en in mijn theebeker zit "herfsstorm" Ik kom er niet onderuit, het is herfst. Ik hou van de herfst, maar niet zoals ze vandaag is.
Ik hou van een zonnige herfstdag, als de blaadjes uit de bomen waaien en het echt zo lekker naar herfst ruikt. Als je een lekker wandeling kunt maken en kastanjes en mooie bladeren kunt verzamelen. En dan lekker thuiskomen, de geurkaarsjes aandoen en een beker warme chocolademelk drinken met een speculaasje erbij.
Toch vermaak ik me op zo'n dag dat het stormt en regent en je de deur eigenlijk niet uit wilt ook wel hoor. De verwarming omhoog, muziekje aan en lekker een beetje aan de fröbel of op de bank met een goed boek en een dekentje over, heerlijk. Maar de regendagen moeten niet te lang duren, dan word ik onrustig, wil ik er uit en tja, ik hou er nu een keer niet zo van om in de regen te lopen. Dus laat het maar weer gauw stoppen met regenen en laat die zon en dat lekkere herfstgeurtje maar weer tevoorschijn komen.
Ik vind alle seizoenen schitterend, maar de zomer en de herfst zijn toch favoriet.

Do you like autumn? I do, but not so much when it is like today, heavy rain and a lot of wind. Although I like nestling on my sofa underneath a blanket reading a good book, I do prefer the autunmdays when the sun is shining and you can smell autumn, when the leafs are colourful and dancing around your feet. I like all seasons but summer and autumn are my favourite.

6 opmerkingen:

Pink Princess zei

Inderdaad, als het droog is en het zonnetje schijnt...kan ook ik nog wel met de herfst omgaan :) Maar die regen bbbbrrrrrr....niks aan. Maar wel weer lekker op de bank met een freubel iets of een goed boek (dubbel hé?)

Liefs van Marian

It's me zei

Ik vind de herfst prima...heb een hekel aan de winter jakk!!...ben gisteren de deur niet uitgeweest....wat een weer! maar heb me prima vermaakt hoor......fijne herfst week liefs van mij...en bedankt voor je lieve berichtjes elke keer weer.....liefs van mij...xxx.

Elly's kleine idylle zei

heerlijk is de herfst...maar de regen daar ben ik niet zo van gecharmeerd....Ik vind je krans heel mooi..
lieve groet elly.

nelleke zei

Hohoi,

soms lukt het me niet om bij jou te reageren..?? Maar ik probeer opnieuw...Ik vind je herfstkrans zeer geslaagd! Het is een stoere ruige krans....past helemaal in deze tijd!

Nog iet over de stof...ik heb inmiddels contact gehad...de stof is tijdelijk uitverkocht maar komt er snel weer aan.
De leverancier heeft het op markt plaats staan: bij: gobelin meubelstof...de zaak heet Bob uitermarkt.

er zijn nog veel mooie gobelinstoffen....

mocht je ervoor gaan: alvast veel plezier mer deze mooie stof.

lieve groetjesss

Linda! zei

Wat een mooie herfstkrans!
Herfst... Ik vind het ook altijd weer heerlijk om lekker warm binnen te zitten terwijl buiten de blaadjes van de bomen waaien!

Anja zei

Hoi hoi,

Een hele leuke krans.Enne ik vind de herfst prima.Zoveel mooie kleuren van de natuur.Lange wandelingen in het bos met ons pekineesje.En dan heerlijk moe en voldaan op de bank ploffen met een heerlijk kopje groene thee en speculaas.

Lfs Anja