vrijdag 14 oktober 2011

De laatste dag / The last day

Vandaag is alweer de laatste dag van de Plak en Schrijf 10-daagse, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik had ook niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden, en eigenlijk heb ik nog steeds ideeën voor collages, dus wie weet ga ik door, maar ik weet van mezelf dat het zonder een stok achter de deur een stuk moeilijker gaat worden.
Dit is dus mijn laatste collage van deze 10-daagse

Today was the last day of the 10-day glue and write challenge. I really enjoyed this challenge and was surprised that although I always started out with an idea, it always turned out differently. Who knows, I might continue this daily collage thing (or weekly)

7 opmerkingen:

Dagboekdingen zei

Om met een woord van jouw collage te spreken: MOOI!

Anoniem zei

een gezellige afsluiter....en bloemetje aan jezelf, een mooier cadeau kan je jezelf niet geven op deze manier.

By Aline zei

Wauw wat een MOOIE afsluiter, en ja bloemen en kleuren daar kunnen we nog veel meer pagina's mee vullen... Ik snap wat je bedoeld met sok achter de deur, die ga ik ook wel nodig hebben... maar ik heb tien dagen lang genoten van alles en iedereen, en we hebben ons allemaal lekker uitgeleefd...

mevrouw yvonne zei

Mooi kleuren, dat zijn ook mijn favorieten, mooi geheel zo!

Angeniet zei

Een mooie collage met prachtige kleuren! Ook ik ben gek op die tinten.

Ellen zei

Schrijven en plakken, mooi! Tja, het was fijn om zo'n opdracht te hebben. Zeker omdat er meer mensen mee deden. Maar inderdaad, wie weet wat er nog allemaal naar boven komt na deze superinspiratie :-)
Mooie, vrolijke collage. Ook ik houd van paars. Groetjes

G-STYLE zei

Hoi Brigitta,

leuk dat je even 'op visite' was , ben zelf ook erg blij met de voortuin . Na 18 jaar eindelijk naar m'n zin , is een groeiproces hoor . heeft er jaren heel anders uitgezien, veel verschillende soorten beplanting maar daar ben ik van terug gekomen .

Ik heb de roosjes niet gesnoeid en ze hebben het goed gedaan, wel volgend jaar wat meer bemesten denk ik ..

We zouden wel eens kunnen afspreken he ..... heb volgende week wel een auto dus kun jij ook ?

ik hoor het wel van je , groetjes Gea