donderdag 6 oktober 2011

Plak en Schrijf 2 / Glue and Write 2

Mijn 2e collage, die heel anders eindigde dan ik had verwacht. Ik was van plan een pagina te maken over prinsessen en plotseling ging het over de koningin in onszelf. Leuk om te zien hoe dingen hun weg gaan.

My second collage turned out completely different from what I had in mind. I was going to make a page on princesses and suddenly found my self working on a page on the queen inside every woman. Funny how things go in their own direction.

5 opmerkingen:

Dagboekdingen zei

Heerlijk he die verrassingen?! Knap dat je je plan los kon laten. Ben benieuwd naar de volgende collages.

By Aline zei

WAUW, wat een leuke pagina heb je er van gemaakt, en ja de dingen gaan een eigen leven leiden als je eenmaal bezig bent, is mij ook al opgevallen...

Anoniem zei

Die verrassende wendingen vind ik meestal nog het leukst aan zo'n opdracht.

Schrijf Gevoel zei

Wat gaaf ..... benieuwd naar je creatie van vandaag

Ellen zei

'Voilá een werkelijk vorstelijk geheel, mevrouw. Ik wilde dat er meer creatieve en geestige onderdanen zulke prachtige posts plaatsten.'

Grappig, bij het lezen en zien van je schrijf- en plakcreatie denk ik aan het feit dat je als meisje een prinses wil zijn. Maar als vrouw een koning bent. Je moet het wel kunnen zien in jezelf. O, inspiratie!